2,1 millió forint a legdrágább hazai Zastava - cserébe patikaállapotot kapunk
Valódi autós időutazásra hív ez a jugoszláv gyártmányú négykerekű, melyen egyáltalán nem látszik meg, hogy több mint 30 éves.
Valódi autós időutazásra hív ez a jugoszláv gyártmányú négykerekű, melyen egyáltalán nem látszik meg, hogy több mint 30 éves.
Ma már nem is lehet kérdés, hogy az autózás jövőjét az elektromos (és önvezető) járművek jelentik. Ennek megfelelően nem is nagyon van olyan gyártó, amely ne fejlesztene ilyen vonalon, a tisztán elektromos hajtású modellek szép sorban jelennek meg a szalonokban és az utakon. Egyelőre úgy tűnik, Magyarország a használt e-autókkal veszi majd ki a részét a forradalomból. A kérdés csak az: megéri használt elektromos autót vásárolni?
Az átlag magyar háztartás 10 évesnél öregebb, eleve használtan vásárolt autóval közlekedik. Az autók többsége 5 és 15 ezer kilométer közötti távot fut évente, a háztartások zöme pedig elsősorban bevásárlásra, belföldi utazásra és munkába járásra használja az autóját – derült ki a Bárdi Autó és a Trend International Kft. közös felméréséből.
Egy 1972-es kiadású GAZ-ról van szó, ami mára lényegében teljesen elvesztette eredeti jellegét.
A magyarországi használtautó-piac is reagált a világban zajló folyamatokra és mélyponton a dízelautók népszerűsége. Egyes modelleknél 5 év felett már akár 20 százalékkal olcsóbb a dízelmotoros változat a benzinesnél.
Ördögi kör a használtautó-adásvétel. Gyakori, hogy a kereskedők verik át az ügyfelet, de a másik oldalt sem kell félteni, eladóként ők is próbálkoznak rendesen.
A használtautó-vásárláskor jobb, ha egy autószerelő is eljön velünk megnézni a kocsit, de ha ez éppen nem lehetséges, akkor sincs gond. Íme 10+1 fontos kérdés, amit érdemes feltenni a tulajdonosnak.
Ezzel a kiváló állapotban lévő orosz járgánnyal villámgyorsan visszautazhatunk az időben az 50-es évekbe.
Tavaly már sikerült túladni az egyik legritkább Porschén, most a széria egy újabb modellje kelt el egy aukción.
Akinek egyszer már volt zöld rendszáma, az nem szívesen mondana le róla. A villanyautó-tulajdonosok 77 százaléka újra e-autót vesz majd – állítják egy hazai kutatásban megkérdezettek.
Ha valaki a szovjet autógyártás ezen remekével szeretne hazaautózni, annak bizony igen mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Hiába fizették ki az autókat az új tulajdonosok, azokat mégsem használhatják, az adóhatóság ugyanis közbelépett.
Használtautó-vásárlási történetünk második fejezete, egyben a happy nélküli vég, amelyben a két rossz megoldás közül a kevésbé rossz a jó.
Nem kevés pénz ez egy közel 30 esztendős NDK járgányért, de az időutazásnak bizony ez az ára.
A következő történet sajnálatos tanulságai mellett leginkább a számtalan kérdésről szól. Kiderül belőle, hogyan lehet a legnagyobb elővigyázatosság mellett is belesétálni többmilliós csapdákba a magyar használtautó-piacon és ha baj van, mennyire minimálisak a lehetőségeink, hogy ne irtózatos buktával kecmeregjünk ki belőle.
Ha túl magasnak találjuk a legolcsóbb új McLarenek árait, akkor most itt egy olcsóbb példány. Ez viszont annyira össze van törve, hogy bőven rá lehet majd még költeni.
Egy jó egyterű igazi főnyeremény, mégha nem is számítanak éppen élményautónak. Talán a legfontosabb kritérium ezek esetében a méretük mellett, mennyire bírják a strapát. Érdemes vásárlás előtt képben lenni, mely tipusok vezeteik a megbízhatósági listákat.
Ez a japán gyártmányú autó alaphelyzetben sem gyenge, hát még így, brutálisan feltuningolva. És ez a példány most Tatabányán akár meg is vásárolható.
2 millió dollár nem kevés pénz, ez a McLaren viszont simán megér ennyit, sőt akár ennél is jóval többet.
Az eBay-en kezdték el árulni az első ránézésre egy roncstelepre való Volkswagent, de a tulajdonosok se gondolták, hogy ennyire bepörög az ára.